Bardziej dojrzałe oblicze CGB. Przy okazji płyty posłużyliśmy sie po raz pierwszy oficjalnie skrótem CGB, co zresztą wywołało spore zamieszanie wśród recenzentów. Dużo ska, zdecydowanie mniej reggae i pierwszy przebój – uwór tytułowy. Oprócz tego wakacyjny power play w Trójce w postaci ‚Tracę czas‘ i trzeci, najlepszy na płycie, a zupełnie nie zauważony ‚All Nite‘. Fajne melodie, fajne dęciaki i generalnie duży krok do przodu.
Ciekawostki:
- Solówkę na trąbcę w utworze ‚Sonny Crockett‘ zagrał Daniel Pomorski (min. Nefre). Przed sesją mieliśmy zaledwie szkielet tego utworu I wiekszość aranżu powstała w studio.
- Reggae’owa końcówka ‚Tracę czas‘ również powstała w studio. Pierwotnie utwór w całości utrzymany był w jednolitym tempie.
- Puzon, który słychać na płycie to puzon Przemka. Karol dołączył na krótko przed nagraniami i nie było czasu zmieniać aranży.
- Płytę nagrywaliśmy na lampowych combach Ashdown fallen angel combo2x12 60w i Engl. Bas to Ampeg SVT-3 Pro + paczka 415 HLF tej samej firmy. Gitary – Fender Jazz Bas DeLuxe V, Fender Telecaster, Stratocaster i Ibanez S.
- Obie nasze płyty powstały w kłobuckim HoM Studio.
- Piosenka ‚Woman‘ została zarejestrowana wcześniej na potrzeby składanki ‚Far Away From Jamaica‘. Na trąbce zagrał nasz pierwszy trębacz Marcin Zygier.
Informacje o bezpieczeństwie produktu
Informacje o producencie