Koszta wysyłki i czas realizacji

Wysyłka na terenie Polski:

Realizujemy korzystając z usług:
Kuriera Poczty Polskiej – Pocztex 48 i firmy InPost Paczkomaty 24/7.

Wybierając wysyłkę do paczkomatu – wybierz paczkomat w którym odbierzesz paczkę.

Koszty przesyłki doliczane do kwoty zamówienia:

Kwota zamówienia do 199,99 zł:

  • PŁATNOŚĆ PRZED WYSYŁKĄ (Przelew/szybka płatność Przelewy24) – wysyłka kurier Pocztex 48 –14,90 zł.

  • PŁATNOŚĆ PRZED WYSYŁKĄ (Przelew/szybka płatność Przelewy24) – InPost Paczkomaty 24/7 – 11,99 zł.

  • PŁATNOŚĆ PRZY ODBIORZE (pobranie)  – wysyłka kurier Pocztex 48 – 16,90 zł.

  • PŁATNOŚĆ PRZY ODBIORZE (pobranie) – InPost Paczkomaty 24/7 – 14,00 zł.

Kwota zamówienia od 199,99 zł

  • PŁATNOŚĆ PRZED WYSYŁKĄ (Przelew/szybka płatność Przelewy24) – wysyłka kurier Pocztex 48 – 0,00 zł.

  • PŁATNOŚĆ PRZED WYSYŁKĄ (Przelew/szybka płatność Przelewy24) – wysyłka do paczkomatu – 0,00 zł.

  • PŁATNOŚĆ PRZY ODBIORZE (pobranie) – wysyłka kurier Pocztex 48 – 0,00 zł.

  • PŁATNOŚĆ PRZY ODBIORZE (pobranie)  – wysyłka do paczkomatu  0,00 zł.

Wysyłka za granicę:

W wypadku wysyłki za granicę obowiązuje tylko wpłata na konto. Zamówiony towar wysyłamy korzystając z usług Poczty Polskiej, tylko przesyłkami priorytetowymi.

  1. Europa: 85,00 zł
  2. Pozostałe kontynenty: 139,99 zł

Przy wysyłce zagranicznej nie obowiązuje rabat kwotowy 199,99,00 zł!

Termin realizacji jest uzależniony od szybkości działania kuriera Pocztex 48 oraz Firmy InPost Paczkomaty 24/7  i wynosi maksymalnie 1 – 3 dni w przypadku usługi kurier Pocztex 48 i paczkomatów InPost-u (dotyczy tylko dni roboczych, należy uwzględnić wolne dni). Jest to orientacyjny czas, nie odpowiadamy za ewentualne nieprawidłowości ze strony firm realizujących zamówienia.

Uwaga! Zamówienie płatne przelewem/kartą jest kompletowane dopiero po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie.

Koszt wysyłki nie zależy od wagi przesyłki.

Radzimy w miarę możliwości zamawiać razem ze znajomymi – ew. koszty wysyłki rozkładają się.

Jeśli klient nie odbierze wysyłki jest automatycznie skreślany z naszej bazy.

Informacja o wyjściu paczki z naszego magazynu jest przesyłana do każdego klienta emailem.

Wiadomo, że  jednak czasem może się zdarzyć sytuacja wyjątkowa i niefajna (brak produktu, choroba itp). Jeśli z jakiś względów nie damy rady wysłać Twojego zamówienia w powyższym czasie to zostaniesz o tym powiadomiony.

Udanych zakupów!