Wybierz z kategorii dział który Cię interesuje, lub użyj opcji szukaj, dodaj wybrane produkty do koszyka (lub tymczasowo do schowka).
Kiedy chcesz dokonać zakupu i masz już w koszyku lub schowku wszystkie przedmioty, które Cię interesują w danym momencie, kliknij przycisk ” koszyk” sprawdź czy wszystko co zamówiłeś znajduje się w „koszyku” a następnie kliknij przycisk „przejdź do kasy”. Wybierz metodę płatności i zaakceptują regulamin.
Jeżeli masz konto w naszym sklepie wpisz, hasło i zaloguj się. W tym momencie powinieneś widzieć Twój koszyk, kliknij „kupuje i płacę”. I to tyle, gotowe.
Po złożeniu zamówienia otrzymasz od sklepu automatyczną odpowiedź, potwierdzającą przyjęte zamówienie. Tam też znajdziesz też wszelkie informacje na temat płatności za swoje zamówienie.
Nie musisz się rejestrować w naszym sklepie by kupić interesujący Cię produkt. Niemniej, pamiętaj, że bez rejestracji nie masz wglądu w historię dokonanych zakupów.
Kiedy wybrałeś już produkty, kliknąłeś przycisk „przejdź do kasy”, musisz tylko wypełnić formularz wysyłkowy, a następnie potwierdzić „kupuję i płacę”. I to tyle, gotowe.
Po złożeniu zamówienia otrzymasz od sklepu automatyczną odpowiedź, potwierdzającą przyjęte zamówienie.
Paragony, faktury VAT
Do zamówienia zawsze dołączany jest dowód zakupu w postaci paragonu, jeśli potrzebujesz fakturę vat to żaden problem, musisz wpisać dane firmy w formularzu.
Honorujemy zarówno wpłaty dokonywane bezpośrednio na podane podczas zamówienia konto bankowe, jak i usługi bezpiecznych transakcji internetowych Dotpay. Oferujemy również przesyłki pobraniowe (płatne przy odbiorze do rąk kuriera lub na poczcie przy okienku).
Uwaga! Przesyłki pobraniowe dostępne są tylko przy zamówieniach realizowanych w Polsce. Poza granicami naszego kraju nie ma takiej możliwości.
Co się stanie z moim zamówieniem jeśli zapomnę zrobić przelew?
Jeśli wybrałeś opcję 'przelew’ i nie opłaciłeś przesyłki przez kolejne 14 dni od daty transakcji, Twoje zamówienie zostanie automatycznie anulowane. Pamiętaj, że nie wszystkie produkty mogą być dostępne w późniejszym terminie.
Tak, oczywiście. Koszt takiej wysyłki są jednak droższe niż przesyłki krajowej, więcej w dziale Wysyłka.
Wysyłki realizowane są 5 razy w tygodniu (poza świętami i weekendem). Najczęściej całość trwa maksymalnie 1- 3 dni roboczych (dotyczy wysyłek krajowych). Czas dostawy na terenie Europy: od 5 do 14 dni roboczych. Czas dostawy na pozostałych kontynentach: od 14 do 30 dni roboczych.
Jeśli było to zamówienie z przedpłatą na konto, być może zapomniałeś zrobić przelew za zakupy? Kwota pojawia się najczęściej maksymalnie do 2 dni w przypadku wpłaty poprzez bank i punkty wpłat i do 4 dni poprzez wpłaty na Poczcie Polskiej. Jeśli wszystko zrobiłeś jak należy KONIECZNIE sprawdź na Poczcie czy nie ma tam Twojej przesyłki i skontaktuj się z nami.
Nie ma problemu – skontaktuj się z nami. Po prostu napisz co zmienić w zamówieniu – nie powinno być z tym problemu, jeśli przesyłka nie została wysłana.
Oczywiście. Informujemy klientów mailowo o nadaniu paczki. Jeśli takowego potwierdzenia nie otrzymałeś warto sprawdzić, czy nasz email nie trafił do katalogu SPAM Twojej skrzynki.
Tak, nie ma problemu. Ale wcześniej, przed odbiorem zamówienia, skontaktuj się z nami telefonicznie lub mailowo w celu ustalenia dogodnego czasu odbioru.