Pomoc

Jak złożyć zamówienie w sklepie zima.sklep.pl?

Wybierz z kategorii dział który Cię interesuje, lub użyj opcji szukaj, dodaj wybrane produkty do koszyka (lub tymczasowo do schowka).

Kiedy chcesz dokonać zakupu i masz już w koszyku lub schowku wszystkie przedmioty, które Cię interesują w danym momencie, kliknij przycisk ” koszyk” sprawdź czy wszystko co zamówiłeś znajduje się w „koszyku” a następnie kliknij przycisk „przejdź do kasy”. Wybierz metodę płatności i zaakceptują regulamin.

a) Zakupy z zarejestrowanym kontem

Jeżeli masz konto w naszym sklepie wpisz, hasło i zaloguj się. W tym momencie powinieneś widzieć Twój koszyk, kliknij „kupuje i płacę”. I to tyle, gotowe.

Po złożeniu zamówienia otrzymasz od sklepu automatyczną odpowiedź, potwierdzającą przyjęte zamówienie. Tam też znajdziesz też wszelkie informacje na temat płatności za swoje zamówienie.

b) Zakupy bez rejestracji

Nie musisz się rejestrować w naszym sklepie by kupić interesujący Cię produkt. Niemniej, pamiętaj, że bez rejestracji nie masz wglądu w historię dokonanych zakupów.

Kiedy wybrałeś już produkty, kliknąłeś przycisk „przejdź do kasy”, musisz tylko wypełnić formularz wysyłkowy, a następnie potwierdzić „kupuję i płacę”. I to tyle, gotowe.

Po złożeniu zamówienia otrzymasz od sklepu automatyczną odpowiedź, potwierdzającą przyjęte zamówienie.

Paragony, faktury VAT

Do zamówienia zawsze dołączany jest dowód zakupu w postaci paragonu, jeśli potrzebujesz fakturę vat to żaden problem, musisz wpisać dane firmy w formularzu.

Jakie oferujemy formy płatności?

Honorujemy zarówno wpłaty dokonywane bezpośrednio na podane podczas zamówienia konto bankowe, jak i usługi bezpiecznych transakcji internetowych Dotpay. Oferujemy również przesyłki pobraniowe (płatne przy odbiorze do rąk kuriera lub na poczcie przy okienku).

Uwaga! Przesyłki pobraniowe dostępne są tylko przy zamówieniach realizowanych w Polsce. Poza granicami naszego kraju nie ma takiej możliwości.

Co się stanie z moim zamówieniem jeśli zapomnę zrobić przelew?

Jeśli wybrałeś opcję 'przelew’ i nie opłaciłeś przesyłki przez kolejne 14 dni od daty transakcji, Twoje zamówienie zostanie automatycznie anulowane. Pamiętaj, że nie wszystkie produkty mogą być dostępne w późniejszym terminie.

Czy wysyłacie paczki za granicę?

Tak, oczywiście. Koszt takiej wysyłki są jednak droższe niż przesyłki krajowej, więcej w dziale Wysyłka.

Jaki jest okres oczekiwania na przesyłkę?

Wysyłki realizowane są 5 razy w tygodniu (poza świętami i weekendem). Najczęściej całość trwa maksymalnie 1- 3 dni roboczych (dotyczy wysyłek krajowych). Czas dostawy na terenie Europy: od 5 do 14 dni roboczych. Czas dostawy na pozostałych kontynentach: od 14 do 30 dni roboczych.

Minął tydzień i jeszcze nie mam paczki, dlaczego?

Jeśli było to zamówienie z przedpłatą na konto, być może zapomniałeś zrobić przelew za zakupy? Kwota pojawia się najczęściej maksymalnie do 2 dni w przypadku wpłaty poprzez bank i punkty wpłat i do 4 dni poprzez wpłaty na Poczcie Polskiej. Jeśli wszystko zrobiłeś jak należy KONIECZNIE sprawdź na Poczcie czy nie ma tam Twojej przesyłki i skontaktuj się z nami.

Zamówiłem, ale chcę dokonać zmian

Nie ma problemu – skontaktuj się z nami. Po prostu napisz co zmienić w zamówieniu – nie powinno być z tym problemu, jeśli przesyłka nie została wysłana.

Czy poinformujecie mnie o wysyłce mojego zamówienia?

Oczywiście. Informujemy klientów mailowo o nadaniu paczki. Jeśli takowego potwierdzenia nie otrzymałeś warto sprawdzić, czy nasz email nie trafił do katalogu SPAM Twojej skrzynki.

Czy mogę odebrać osobiście zamówione przedmioty?

Tak, nie ma problemu. Ale wcześniej, przed odbiorem zamówienia, skontaktuj się z nami telefonicznie lub mailowo w celu ustalenia dogodnego czasu odbioru.