Bardziej dojrzałe oblicze CGB. Przy okazji płyty posłużyliśmy sie po raz pierwszy oficjalnie skrótem CGB, co zresztą wywołało spore zamieszanie wśród recenzentów. Dużo ska, zdecydowanie mniej reggae i pierwszy przebój – uwór tytułowy. Oprócz tego wakacyjny power play w Trójce w postaci ‚Tracę czas‘ i trzeci, najlepszy na płycie, a zupełnie nie zauważony ‚All Nite‘. Fajne melodie, fajne dęciaki i generalnie duży krok do przodu.
Ciekawostki:
- Solówkę na trąbcę w utworze ‚Sonny Crockett‘ zagrał Daniel Pomorski (min. Nefre). Przed sesją mieliśmy zaledwie szkielet tego utworu I wiekszość aranżu powstała w studio.
- Reggae’owa końcówka ‚Tracę czas‘ również powstała w studio. Pierwotnie utwór w całości utrzymany był w jednolitym tempie.
- Puzon, który słychać na płycie to puzon Przemka. Karol dołączył na krótko przed nagraniami i nie było czasu zmieniać aranży.
- Płytę nagrywaliśmy na lampowych combach Ashdown fallen angel combo2x12 60w i Engl. Bas to Ampeg SVT-3 Pro + paczka 415 HLF tej samej firmy. Gitary – Fender Jazz Bas DeLuxe V, Fender Telecaster, Stratocaster i Ibanez S.
- Obie nasze płyty powstały w kłobuckim HoM Studio.
- Piosenka ‚Woman‘ została zarejestrowana wcześniej na potrzeby składanki ‚Far Away From Jamaica‘. Na trąbce zagrał nasz pierwszy trębacz Marcin Zygier.
24 godziny
All Nite
Sonny Crockett
Drugie Okno
Tracę Czas
Idioci
Warszawa
Rudeboy Stylee
Woman
Koalicje
Skavenir
Sensi